Pahoittelen etten ole kirjoittanut, on ollut todella paljon menoja (lääkäriä, terapiaa, hoitoneuvottelua..). Olen monena iltana miettinyt postauksen kirjoittamista, mutta aina on ollut joko kouluhommia tai sit oon vaan yksinkertaisesti ollut toi väsynyt. Bujosta jäi uupumaan yksi viikko kokonaan, mutta tän viikon sain taas taiottua sinne :) Oli periaatteessa pakkokin jaksaa, on ollut niin paljon asioita jotka on pitänyt pitää ylhäällä. Kaverille tein kynnet, siitä piti laittaa postaus mutta hommien humussa kuvien ottaminen unohtui täysin. Ens viikolla tulee "plan with me" julkaisu, jossa suunnitelen tulevan viikon.

Tänään kirjoittelen hiukan haikeissa tunnelissa, sillä meidän laitoksen vastaavan ohjaajan läksiäiset olivat tänään. En alkuun rehellisesti sanoen pitänyt hänestä, sillä hän todellakin laittoi kurin taloon. Kun itse aloin käyttäytymään paremmin, aloin pitämään hänestä todella paljon. Vastaavasta ohjaajasta tuli mulle jo tosi läheinen. Kyllä sitä tuli muutmat kyyneleetkin väännettyä läksiäis kahvien parissa. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että hän jatkaa saman alan työn parissa, sillä tässä hommassa hän on todella hyvä. Kaikille ei lastensuojelutyö sovi, mutta häneltä se sujuu todella luontevasti. Alunperäinen suunnitelmani oli, etten avautuisi tänne kuin päiväkirjaan, mutta totesin itselleni, että mulla on enemmän motivaatiota kirjoittaa kun saan samalla purkaa tunteita.

Sain vastaavalta ohjaajalta ihanan läksiäis lahjan :

kuva.jpg

<3: neeavain